Re: Skrzynka Bogiego?

Autor: Margot <egius_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 19:08:01 MET DST

chłopaczyna napisał:

> Witam
> Poszukuję programu podobnego do Skrzynki Bogiego, ale takiego, który by
> zapisywał kolejne logi (Skrzynka Bogiego za każdym razem podaje tylko
> stan z ostatniego sprawdzenia). Czy ktoś może mi coś polecić?

nie jestem pewna czy ma tam cos takiego bo w tej chwili go nie mam ale z
zadowoleniem uzywalam programiku popcorne

do poszukiwan polecam tucows maja spora baze
kiedys bylam na stronie z chyba wszystkimi programami , jakie swiat
widzial ale ciezka na nia trafic, jakos malo reklamowana
jak znajde to zapodam za 3 dni jak wroce z egzaminacyjnej katorgi :)
chyba ze temam bedzie nieaktualny

pozdrawiam
goha