Szybkie znalezienie nazwy, wersji etc p造ty i BIOS'u

Autor: MrRoger <[NOSPAM>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 02:40:46 MET DST

Witam;
 Dzisiaj po poludniu prawdopodobnie przywiezie do mnie kuzyn komputer i bede
musial na szybko znalezc standardowe haslo do BIOS'u bo niestety zaraz po
tym wyjezdzam. Z tego co juz wiem bedzie to prawdopodobnie komputer z
Celeronem ok2,4GHz, nowy kupiony niedawno (ok2-3m-cy temu; po co pisze ze
celeron- zawsze to podpowiedz do producentow plyt), lecz jakis inteligent
zalozyl mu haslo na BIOS i nic sie nie da zmienic. Pisze wiec na grupe z
pytaniem w jakie oprogramowanie mam sie zaopatrzec, by w przeciagu kilku
minut podalo mi wersje, producenta, date itp dane o niej i o nim, bym mogl
lub by on mogl na szybko odnalesc w necie hasla do tej wersji BIOS'u.
Prosil bym rowniez o linki do tych programikow lub o wyslanie na maila by
skrocic do minimum czas wyszukiwania ich w internecie.
Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam wszystkich.

--
MrRoger