Re: Bootowanie z karty pamieci SD ?

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 15:12:32 MET DST

Konrad wrote:

> Witam
> Czy mozna zabootowac kompa z karty pamieci SD ?
> Mam czytnik wbudowany w kompa i bios widzi karte i mozna wybrac start z
> niej.
> Lecz nie mozna pod windowsem sformatowac jej jako kopiuj pliki systemowe,
> a przegranie reczne na nia nie daje efektu bootowania.
> Zalezy mi na dostepie do dosa i zawartosci tej karty SD 256 mb, cos w
> stylu tak jak sie robi bootowalne CD. Ma ktos jakis pomysl ?

Swojego czasu rozwazalem nagranie (linuxowe 'dd' albo dosowy 'rawrite')
obrazu dyskietki na karte, ale balem sie, ze cos sobie uszkodze w aparacie
cyfrowym. Jak ktos cos takiego sprawdzal, albo cos o tym wie, to czekam na
informacje.
Przy czym nie wiem, jak to zrobic w windows. Bo w linuxie nie widze
klopotu...
dd if=obraz of=/dev/camera
i ognia... tylko czy nic mi sie od tego nie uszkodzi (powiedzmy 'system
plikow' na kracie albo cos)

--
Ths sentence is false.
Pozdrawiam