Bootowanie z karty pamieci SD ?

Autor: Konrad <konrado_at_simplusnet.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 14:12:49 MET DST

Witam
Czy mozna zabootowac kompa z karty pamieci SD ?
Mam czytnik wbudowany w kompa i bios widzi karte i mozna wybrac start z
niej.
Lecz nie mozna pod windowsem sformatowac jej jako kopiuj pliki systemowe, a
przegranie reczne na nia nie daje efektu bootowania.
Zalezy mi na dostepie do dosa i zawartosci tej karty SD 256 mb, cos w stylu
tak jak sie robi bootowalne CD. Ma ktos jakis pomysl ?
Dzieki
Pozdrawiam