Re: samoistny restart kompa

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 11:52:04 MET DST

Mon, 28 Jun 2004 10:53:32 +0200, na pl.comp.pecet, SloMa napisał(a):

> Dzwiekowe mam Creative'a Live'a, takze bym nie podejrzewal. Programow do
> mierzenia
> temparetury zadnuych nie uzywam. Z Gejtsem to ja nie chce nic wspolnego
> miec:)
> Podejrzewam zasilacz, troche buczy przy wlaczaniu kompa - chwile po
> zaladowaniu
> windy sie uspokaja....

Ja też nie chciałem mieć z nim nic wspólnego i za każdym razem (przez ponad
rok) po resecie dawałem mu 'nie wysyłaj' raportu. Ale te resety już tak
mnie wpieniały że dałem mu raz 'wyślij', potem chyba kliknąłem jeszcze raz
myszą, wywaliłem co kazali i od tej pory komp mi się nie
zawiesił/zresetował przez rok. Ale jak chcesz trwać w przekonaniu,
że nie wyślesz tego raportu bo nie chcesz mieć nic wspólnego z Gejtsem
(a używając xp czy IE zaprzeczasz samemu sobie) to przygotuj się na
sytuację kiedy komp zresetuje Ci się np 3 razy w ciągu godziny bo te resety
będą się nasilać.
Na początek odptaszkuj 'automatycznie uruchom ponownie'
w panelu sterowania. Nie będzie już resetów, będą zwiechy i niebieski ekran
z błędem STOP i może nazwami jakichś plików; zapisz nazwy tych plików i daj
znać...

pozdro

ps- jak wyślesz ten raport to policja z gejtsem nie wtargnie Ci do domu
i nie zabierze Cię do więzienia za piracką windę :-)