Re: Problem z komprem - wiesza się.

Autor: Piotr^ Kaczmarek <news_at_NOSPAM.piotrkaczmarek.com>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 10:18:11 MET DST

Witam ponownie,
bardzo wam wszystkim dziękują za odpowiedzi.
Zauważyłem, że zrobiłem spore zamieszanie mówiąc, że wsadziłem RiveTNT -
zapomniałem, że RivaTNT2 to co innego, a taką właśnie testowałem i było to
samo. Ale jakiś człowiek twierdził kategorycznie, że taki test to nie test,
to GeForce 2 i RivaTNT 2 chodzą na tych samych sterownikach NVidia :P
Pewnie miał rację :)
Postaram się załatwić dziś jakąś inną grafikę i sprawdzić.
Ale Radeon (AGP x8) to mi nie pójdzie, bo moja płyta obsługuje TYLKO AGP x4
(nie można nawet w biose ustawić x2).

Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam
Piotr Kaczmarek