Problem z komprem - wiesza się.

Autor: Piotr^ Kaczmarek <news_at_NOSPAM.piotrkaczmarek.com>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 21:51:54 MET DST

Witam,
kupiłem płytę MSI 845PE Neo (chip Intela), procesor Intel Pentium IV 2,4GHz
(Hyper-Threading Tech.) na szynie 800MHz i ram DDR 2x256MHz (Pluss - czyli
Nanya) 400MHz. W takim zestawieni płyta pracuje na overclocking'u, ale jak
zapewniał dystrybutor bez problemów. Bios jest ustawiony do pracy zgodnie z
instrukcją. System WinXP PL i wszystkie sterowniki najnowsze.

Pierwsze trzy dni było ok. Potem komp się zaczął zwieszać przy uruchomieniu
w chwili gdy pokazuje się pulpit lub parę chwil później. Dystrybutor płyty
powiedział telefonicznie, że przy GeForce 2 200 trzeba zainstalować
najnowszy sterownik, co oczywiście nic nie zmieniło.
Ponieważ mam trochę pracy, to ciężko jest mi oddać płytę na dwa tygodnie do
serwisu.

Sprawdzałem różne zasilacze, bo miałem wątpliwości co do stabilności
pierwszego. Sprawdzałem pojedynczo ramy w różnych slotach i nic.
Co ciekawe (!) komp pracuje bezawaryjnie w trybie VGA lub na karcie
graficznej PCI, ale moja grafa chodziła wcześniej na moim PIII 800MHz i nie
było problemu (testowałem też kartę RivaTNT i było dokładnie to samo -
zwiech).

Czy ktoś spotkał się z takim problemem, czy można jeszcze na coś zwrócić
uwagę?

Wszystkie pozostałe podzespoły HD, FDD, CD, SBLive, Tuner mam jeszcze z
poprzedniego kompa i nic nie mieszały. System stawiałem parę razy i nic to
nie zmienia. Aurox 9.2 z Gnomem chyba też się zwieszał, ale za słabo się
znam żeby ocenić czy z tej samej przyczyny.

Proszę was bardzo o wszelkie sugestie i porady.

Pozdrawiam

Piotr Kaczmarek
news@piotrNOSPAMkaczmarek.com