Re: SPYWARE - problem

Autor: Grzegorz W. <airman_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 16:13:12 MET DST

> sprawdż czy ad watch nie blokuje strony. ewentualnie wywal go i zainstaluj
> samo adaware.
> jeśli w/w programy nie pomagaja (nawet skanując/ wywalając smiecia przed
> startem kompa i po dokładnym a nie "smart" scanie) to mogę Ci polecic
> mozille firefoxa 0.9PL www.firefox.pl lepsze od IE. sprawdz tez czy nie
masz
> tego nowego syfu (wirusa) coto na onecie o nim piszą. mozesz uzyc mksa
> online, albo darmowego AVAST! - mimo to latki do windy obowiązuja!
> http://v4.windowsupdate.microsoft.com/pl/default.asp

Zaden program niczego nie znajduje, juz mniej wiecej wiem co mam tzw. CWS
searchx odmiana, pokazuje about:blank jako strone startowa + pop upy, syf
straszny bo jak na razie nie znalazlem info ktore by bylo skuteczne w walce
z nim.
a mozille zainstaluje...
poza tym wszystkie uaktualnienia wszystkiego co mam na kompie sa na
biezaco..

--
Grzegorz W.
airman@poczta.onet.pl