Re: SPYWARE - problem

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 12:54:28 MET DST

Użytkownik "DeJotPe" <thejotpe@potcza.oent.pl> napisał w wiadomości
news:cbm3gc$124d$1@mamut1.aster.pl...

> bo widzisz... ad watch pewnie Ci to zmienia....
> dla pewności sprawdź za pomoca spybot search and destroy spysweeper i
> cwshredder
> info: http://evil.pl/pip/faq.html punkt 1.
> http://evil.pl/pip/ ten adres natomiast dodaj do ulubionych i przeczytaj
> wszystko co tam jest napisane...

sprawdż czy ad watch nie blokuje strony. ewentualnie wywal go i zainstaluj
samo adaware.
jeśli w/w programy nie pomagaja (nawet skanując/ wywalając smiecia przed
startem kompa i po dokładnym a nie "smart" scanie) to mogę Ci polecic
mozille firefoxa 0.9PL www.firefox.pl lepsze od IE. sprawdz tez czy nie masz
tego nowego syfu (wirusa) coto na onecie o nim piszą. mozesz uzyc mksa
online, albo darmowego AVAST! - mimo to latki do windy obowiązuja!
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/pl/default.asp