Re: hp 3650 i cannon i350

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 15:10:14 MET DST

Użytkownik "Sledz" <gnowicki@SPAM.supermedia.pl> napisał w wiadomości
news:cbmfqv$mjr$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
> Co do Cannonów to naczytałem sie złego o zatykających się głowicach.
Choć
> cena tuszu nieporównywalnie niższa. I tu dylemat :(

Trochę to mit, w dużej mierze zła elksploatacja.
Zasadą jest, że w używanej drukace tusze nie zasychają.
Od 1997r. eksploatuję Epsona Stylus Color 400, w którym
głowice sa niewymienne. Od wielu lat z powodzeniem
stosuję zamienniki i nic się nigdy nie zatkało.
Rozkładam wydruki w czasie - jeżeli nie są pilne.