Re: Com a port LPT

Autor: Martti <mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 20:54:37 MET DST

Użytkownik "tomekn" <tomeknnospa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cbhj3l$kt$1@news.dialog.net.pl...
> Mam zamiar kupić notebok'a ale zauważyłem że nie wiele ich jest
wyposażonych
> w te wejście(com) , natomiast wiele z nich ma port LPT czy nie dało by się
> podłączyc urządzeń zewnetrznych za pomoca jakiejś przjściówki? Jeśli tak
> co na to soft który będzie szukał urządzenia na porcie com1/com2/com3 itp
> na prawdę urządzenie bedzie podlaczone na porcie LPT
> pozdr
> tomekn

czesc,
prostej przejsciowki nie da sie zastosowac ( w sensie dwie wtyczki i
kabelek)
ale mozna kupic porty com na karcie PCMCIA lub przejscie usb-com
jednak trzeba sie liczyc z tym, ze nie ma pelnej zgodnosci...
czyli pewne urzadzenia, np. wymagajace okreslonego przerwania,
albo odwolujace sie bezposrednio do kontrolera portu moga dzialac nie do
konca poprawnie

pozdrawiam
Martti