Re: Zakup monitora

Autor: Gabriel <geyb_at_polbox.com>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 21:03:14 MET DST

Użytkownik qoobaa napisał:
> Witam!
> Czy myślicie, że opłacalne i rozsądne jest kupowanie monitorka na Allegro?
> znalazłem aukcję, na której jest wydaje mi się ciekawy monitorek:
> Co myślicie o tej ofercie i firmie Medion? Dodam, że jestem w tej
> komfortowej sytuacji, że gość pisze o dowozie na teren mojego miasta -
> także mam nadzieję, że monitorek będe mógł sprawdzić przed zapłatą.

Monitor jest takim urządzeniem, którego nie należy kupować na odległośc.
Przed zakupem trzeba dokładnie obejrzeć i przetestować egzemplara, który
zamierzasz kupić. Nawet w czasie transportu parametry mogą się
rozjechać. Natomiast kupowanie na allegro monitora to rzecz dyskusyjna.
Ja kupiłem dwa :) Jeden chyba za 15 zł (12" cz.-b.) i jest OK, potrzebny
  był do przewożenia w terenie i podglądania konsoli, więc ryzyko takie
jak 3 piwa w barze. Ale już drugi, na którym codziennie pracuję,
wybrałem taki model i markę, jaką dobrze znam, wiem jakie ma wady i
jakie zalety. Mimo wszystko przez zakupem pojechałem do sprzedawcy,
włączyliśmy go na godzinę, odpaliłem Nokia Monitor Test, obejrzałem
dokładnie, poregulowałem itp. i stwierdziłem, że mogę dać 150 zł na 15"
trinitrona marki CTX. Ale podkreślam, był to monitor, który wcześniej
znałem i wiedziałem, czego mogę się po nim spodziewać.
O tym oferowanym Medionie nic nie powiem, cena jest atrakcyjna,
parametry wyglądają nieźle, wiek i stan są jak najbardziej OK i dlatego
obawiam się, że gdzieś kryje się jakiś kruczek. Po prostu przed zakupem
dokładnie przetestuj ten monitor.

g.