Re: Pytania o DVD-RAM

Autor: T.F. <tf_at_motocykle.org>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 01:00:14 MET DST

"latet" <latet@rr.pl> wrote in message ...

Jesli moge to troszke pomoge.....

> O ile dobrze zrozumiałem manual, to DVD-RAM nie może być używany
normalnie,
> jak plytki DVD?RW do nagrania plików pod np. Nero.

Falsz.
Ja na nagrywarce LG GSA-4082B (8x) nagralem
4 plytki DVD-RAM (Maxell) wlasnie w Nero.

> Z tego co piszą [b]musi[/b] być sformatowany i wtedy używa się go
> bezpośrednio, jak dużej dyskietki.

Pewnie tak tez sie da (nie probowalem),
ale trzeba zainstalowac driver....

> Ale aby to było możliwe - trzeba zainstalować driver (dostarczony z
> napędem).

...no wlasnie...

> I tu pytanie - czy driver ten nie spowoduje jakichś efektów ubocznych?

... u kolegi w domu (ma identyczna nagrywarke) driver (pod XP) sprawuje sie
doskonale.

> Pytam, bo mam fatalne doświadczenia z driverem InCD (do obsługi płytek
CDRW
> w locie).

Wez i nie przypominaj :-((
Ja mam tragiczne wspomnienia
(wlacznie z reinstalka systemu) !!!!

> Tak czy inaczej - mam wiele wątpliwości i nadzieję, że ktos je rozwieje.

Ten system (DVD-RAM) ratuja tylko te plytki dolaczane do nagrywarek
(w LG sa. w Lite-on nie ma)
Bo prywatnie nigdy nie kupilbym krazka za 50 zl.

--
T.F.