Re: scsi problemy

Autor: Łukasz Jakubowski <lukaszj_at_-removethis-onet.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 23:10:07 MET DST

> Właśnie tego nie byłem pewien, czyli musze dokonać formatowania niskopoziomowego i to wystarczy?
> Tylko nie mam przy sobie tego drugiego kontrolera w którym są takie opcje, można to jakoś przejść?

1. Sprawdz terminacje na kontrolerze.
2. Jaki komunikat zglasza?
3. Cos tu nie tak, jesli w biosie kontrolera nie ma mozliwosci
skonfigurowania RAIDa? Moze jakies narzedzie producenta?
4. RAID zrobiony na jednym kontrolerze ma b. male szanse dzialac na
innym modelu, jesli w ogole.
5. Nie wiem czy jest mozliwe umieszczenie na kontrolerze dyskow
jednoczesnie w konfiguracji RAID i JBOD, podejzewam ze nie, ale nigdy mi
cos takiego nie wpadlo do glowy.
6. Wszystkie dyski sie rozkrecaja (wlaczony autospin lub uruchamianie na
kontrolerze)?

L.