Re: Pytania o DVD-RAM

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 18:52:55 MET DST

CDRW

> A mógłbyś coś więcej napisać o tych doświadczeniach? Mi się zdarzają
> problemy z wysunięciem tacki po zapisie przez InCD w trybie RW. Przy
> normalnym paleniu przez NeroBR kłopotów nie ma. Do tej pory myślałem że
> to jakieś przypadki dziwne. Co się u Ciebie dzieje/działo?

Nie tylko u mnie, ale tez u paru znajomych.
Przede wszystkim - samo zainstalwoanie InCD powodowało,
duże problemy w programach typu EAC (bardzo wolne rypanie, np. 0,1x).
Do tego - czeste niebieskie ekrany podczas prob uruchomienia,
lub wykonywania roznych czynnosci w programach zwiazanych z CD/RW,
np - testowanie jakosc plytek (Nero Tools), kasowanie CDRW,
wypalanie...
Na innym kompie (u mnie w pracy) - czeste zwisy o (początkowo) nieokreślonej
przyczynie.

Po odinstalowaniu InCD - wszystko jak ręką odjął.

Pozdrawiam,

latet