Re: Nowy komputer - pare pytań.

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 18:02:01 MET DST

> Mam zamiar sprawić sobie nowego kompa. Problem w tym ze on ma sie
> zmieścić w cenie ok 1000zł :(. Komp będzie służył głównie do neta,
> oglądania filmów i czasami pogrania ale w gry niewymagające
(Civilization3
> itp). Oto co wymysliłem ale mam wątpliwości wieć prosze o sugestie:
>

> płyta : Asrock K7S8X v.3 Sis 746FX - 140 zł

Może Asrock K7VM4, na KM400 ze zintegrowaną kartą graficzną. Zaoszczędzisz
na grafice. A do niezbyt wymagających gier w zupełności wystarczy. A za
zaoszczędzone pieniądze lepiej dołożyć więcej pamięci. Poza tym płyta ma
gniazdo AGP, więc w razie czego można dołożyć jakąś mocniejszą kartę.

> procesor : Duron 1600 - 195 zł
> wentylator: Spire Whisperro IV - 43 zł
> pamięć: ddram 256MB 3200 pc400 KingMax 196 zł
> grafika: Ati Radeon 9200MB ddr tv-out se - 209 zł
> obudowa: modecom ok 200 zł
> Fdd : Nec 3.5' 1.44MB - 39 zł

FDD to właściwie nie jest konieczny.

> Wątpliwości mam głównie co do płyty i karty graficznej. Czy ta płyta
spisuje
> sie dobrze i stabilnie ?

Płyty Asrock nie są złe. Jeśli dobrze ją skonfigurujesz, to będzie
stabilnie działać.

Wonder