Re: Padł komp - co to może być?Radzcie ...

Autor: marcus075 <xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 15:13:34 MET DST

Na obywatelu Jasiu oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło

> Dziewczynie padł komp, zupełnie znienacka ;)
> Symptomy:
> Po włączeniu kompletnie nic się nie dzieje, tzn. świeci się tylko
> na czerwowo dioda-kontrolka dysku twardego i to wszystko.
> Nie startuje, nie ma sygnału z PCbrzęczka, nie słychać jak sprawdza
> stację dyskietek.
> Z reguły jest tak, że jak nawala np. karta graficzna, czy np. kosci pamięci RAM
> to poprzez ilość "piknięć" głośniczka można wnioskować z czym jest problem,
> a w tym wypadku żadnych przesłanek...
> Ta sytuacja zdarzała się parokrotnie, po jakimś czasie komputer znów odpalał
> [...]

U mnie przy takich objawach to była wina kondensatorów w okolicach
procesora... Aha- sprawdź czy dziewczyna ma w kompie sprawny procesor...;)

--
 | marcus075; GG:3585538; karweta[na]interia.pl; WinXP Pro+SP1a |
| Abit NF7-S;AMD AthlonXP Mobile 2500+@3200+;2x256 DDR400 Twinmos|