Re: LiteOn 451 i nowe firmwary

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 13:49:30 MET DST

> orginalny firmware, bo na swojej stronie LiteOn straszy że zmiana firmwaru
> jest nieodwracalna, może ktoś z grupowiczów zmieniał firmware i podzieli
się

Spoko mozesz zrobic flashowanie nagrywarki, cala operacja jest odwracalna.
Sam to robilem najpierw wgralem zrobiony bios od 811 a potem wrocilem do
starego biosu. Malo tego za 1szym razem flashowanie mi nie wyszlo i
nagrywarka padla, ale pomogl mi program fashujacy bios, ktorego nie obchodzi
poprzednia wersja po prostu zadaje Ci tylko pytanie czy jestes pewien i
heja.
Stronki ktore moga Ci pomoc to po zarejestrowaniu na cdrinfo.pl forum
(http://forum.cdrinfo.pl/forumdisplay.php?f=3) i jeszcze na
www.liteon401s.prv.pl

zdrowko
x4y4