LiteOn 451 i nowe firmwary

Autor: Profil1 <qolejowy_at_neostrada.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 21:36:12 MET DST

Witam
 Mam problem z nagrywarką Liteon 451 S (na gwarancji) a mianowicie:
skopiowane filmy DVD odtwarzane na stacjonarnych odtwarzaczach (kilku) na
początku odtwarzają się płynnie a pod koniec filmu zaczynają się ciąć i
klatkować mmimo iż nagrywam przeważnie z dwukrotną prędkością. Są dostępne
firmwary które prawdopodobnie usuwają ten problem i zmieniają prędkość
nagrywania do 8*, ale nie wiem czy w razie potrzeby będę mógł przywrócić
orginalny firmware, bo na swojej stronie LiteOn straszy że zmiana firmwaru
jest nieodwracalna, może ktoś z grupowiczów zmieniał firmware i podzieli się
ze mną spostrzeżeniami
z góry dziękuję i pozdrawiam
tonik