Re: notbook z Optimusa

Autor: Michał Stępień <prezi77_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 09:04:49 MET DST

WaldemarW <wwierdak@poczta.rtk.net.pl> wrote:

> Napisalem o przebitych oponach a nie o pekajacych. Ale moim zdaniem jak juz
> to swiadczy raczej to o producencie opon.
>
> ale do rzeczy. Ja osobiscie nie znam nagminnych przykladow ktore swiadczyly
> by o tym ze notbooki z OPtimusa sa do niczego. Byc moze bylo kilka
> przypadkow i moze z winy uzytkownika ze cos tam sie dzialo. Ale to task jak
> z samochodami sa klienci ktorzy strasznie chwala sobie np. marke renault a
> sa tacy ktorzy uwazaja ze sa to auto do niczego. Na taka opinie sklada sie
> wiele czynnikow nie tylko te po stronie producenta ale rowniez odczucia
> [...]
nie pisałem konkretnie o optimusie. napisałem, że niektórym pewne
rzeczy gorzej wychodzą. i tu nie chodzi o wyłamanie.
wyłamanie != pęknięcie. po prostu są notebooki u których
ubudowa pęka przy zawiasach od normalnego zamykania/otwierania.
są też firmy, które pakują niemobilne procki i potem takiego
notebooka słychać z odległości 20 metrów.

--
* Można być wolnym ale czasem wymaga to większego
  wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności.