Re: ModeCom 300GT a ModeCom 350GTF

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 08:42:41 MET DST

Użytkownik "marcus075" <xnejrgn@vagrevn.cy> napisał w wiadomości
news:cbff8q$mcv$1@korweta.task.gda.pl...
> Na obywatelu Jaroslaw Puchala oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet
> SB wymusiło

> Modecom i Chieftec to jak niebo i Ziemia... Całkiem inna klasa zasilaczy.
> Jeżeli Cię stać to kup Chieftec'a, na pewno nie pożałujesz!

tez jestem w trakcie zakupu zasilacza i poczatkowo myslalem o chieftec'u
1136H ale kosztowal 209 zl
wiec troszke to bylo duzo wiec popatrzylem na cos tanszego i dobre opinie
zbieraly wlasnie ModeCom'y
wlasnie modele 300GT i 350GTF w cenach 99 i 130 zl a ponadto znajomy ma
300GT i jest bardzo zadowolony
ale w chwili obecnej kiedy to chieftec troche potanial i kosztuje 175 zl to
mysle ze roznica pomiedzy 350GTF a 1136H (360 watt )
to juz jest roznica nie wielka a zasilacz napewno bardziej renomowanej marki
i a i tak kazdy bedzie mial swoich zwolenikow i przeciwnikow
tak wiec mysle ze chieftec to dobry wybor i mysle ze te okolo 45 zl wiecej
to dobrze wydane pieniadze a te 350-360 watt to juz teraz standart ( dla
przykladu moge powiedziec ze ma zasilacz Enlight 250 watt i ma on juz ponad
4 lata i nadal swietnie sie sprawuje trzyma napiecia a jedyna jego wada to
brak dodatkowej koncowki do zasilania plyty glownej no i juz troszke mala
moc conajmniej o te 50watt
ale co chce prze to powiedziec to - to ze co markowy zasilacz to markowy
zasilacz wiec mysle ze nie ma co sie bawic w modecom'a 350 tylko odrazu
kupic chiefteca a jesli kwestia rozchodzi sie o kase to mysle ze 300GT
bedzie bardzo dobrym wyborem )

jedyna zaleta modecoma to 36 miesiecy gwarancji a chieftec tylko 24 :)