Re: Kieszen na HDD ?? jaka ??

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 01:16:30 MET DST

> wiatraki to nie problem zawsze moge je podlaczyc pod regulator
napiecia
> oddzielnie ;)
> a kieszen dlatego bo nie mam gdzie go normlanie zamontowac pozatym
ma byc
> to opcja hdd bo mam smaki na 200 giga z seagate :D bo miejsca mi
brakuje

To ja proponuje zamiast kieszeni z hałaśliwymi wiatrakami (mozesz nie
móc bez większych przeróbek podłączyć regulatora napięcia, bo
zazwyczaj te wiatraki biorą prąd z wtyczki od dysku) kupić po prostu
sanki 3.5 na 5.25
(takie jak te http://www.allegro.pl/show_item.php?item=27318496), albo
czasami można dostać w sklepach niedrogie sanki plus radiator (jak to
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=27128446). Ja uzywam takiego
radiatorka i wywaliłem wiatraki, żeby nie hałasowały. Temparatura jest
w normie, koło 48 stopni na seagate 80Gb.

Ew. zainteresuj się Polską myslą techniczną :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=27306047 :))

Pozdro,

Maxiu