stacja dyskietek w Windows XP - dziwne zachowanie

Autor: rokko <langolier_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 00:19:16 MET DST

Instalowałem nowy dysk (Western Digital 80GB) na płycie z procesorem AMD
650MHz.
Potem zainstalowałem Winndows XP a później wszystkie dostępne na stronie
WIndowsUpdate poprawki do niego.
Potem zainstalowałem oprogramowanie antywirusowe AVG 7 + najnowszy update.
Oddałem kompa użytkownikowi a on po przewoezieniu do domu stwierdził
następujący efekt:
dyskietki 3,5" wkładane do stacji są widziane jako niesformatowane (na pewno
były wcześniej nagrywane, i to na tym samym kompie).
W chwili obecnej można formatować dyskietki i zapisywać na nich dane.
Pytanie: czy jakikolwiek wirus możliwy do przenoszenia na dyskietkach
(plikowy albo boot sektora) daje taki efekt ?
A może to coś zupełnie innego ? (np. uszkodzenie stacji 3,5")
Proszę o pomoc bo wolę być u znajomego przygotowany na wszystko.

rokko