Compaq Evo Thin Client t30

Autor: VSS <news_vss_at_lasershow.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 23:26:47 MET DST

Posiadam w domu taki komputerek: Compaq Evo Thin Client T30
Po uruchomieniu ładuje się system Microsoft Windows NTe i jedyne co
moge z nim zrobić to uzyc go jako przeglądarki internetowej lub próbować
dialować, łaczyc się z jakimś serwerem . Czy istnieje jakaś możliwośc
wymiany softu w tym kompie ? na płycie jest złacze 44 pin pod HDD, Czy
mozna tam podpiąc normaly 2,5 twardy dysk ?

--
VSS          http://www.lasershow.pl
"Z każdym dniem mojego życia nieuchronnie rośnie