Re: Drukarka HP 610C nie bierze papieru

Autor: Martti <mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 21:49:34 MET DST

Użytkownik "marcolphus" <nie.musisz.znac@mojego.maila> napisał w wiadomości
news:cbe4oe$t74$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!!
>
> Mam następujący problem: po dłuższym nieużywaniu (czyli ok. 3 miesięcy)
> muszę uruchomić drukarkę HP Deskjet 610C. Problem w tym, że w momencie,
> kiedy każę jej drukować, drukarka chwilę stuka i huczy (prawidłowo, robiła
> tak zawsze przed drukowaniem), po czym karetka z atramentami wyjeżdża na
> środek i zaczynają na przemian mrugać obie lampki drukarki. Papieru nie
> ciągnie.
> W czym problem?
> Przed odpoczynkiem drukarka działała bez zarzutu. Podejrzewam, że coś się
> [...]

opis wyglada na uszkodzenie ktoregos z kartridzy, wyjmij oba i spisytusem
przetrzyj
sciezki, ktore sa na bocznej pionowej sciance, moze to pomoc, jesli masz
stare kartridze
to zladuj, powinna wtedy pobrac papier i wydrukowac wtedy bedziesz mial
rozwiazanie,
sprawdz czy drukuje selftest
wylaczasz zasilanie (z kontaktu) przyciskasz power, wlaczasz zasilanie,
trzymasz power
do czasu az zacznie drukowac, jesli objaw bedzie taki sam....to raczej
napewno kartridze

pozdro,
Martti