Drukarka HP 610C nie bierze papieru

Autor: marcolphus <nie.musisz.znac_at_mojego.maila>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 10:53:38 MET DST

Witam!!

Mam następujący problem: po dłuższym nieużywaniu (czyli ok. 3 miesięcy)
muszę uruchomić drukarkę HP Deskjet 610C. Problem w tym, że w momencie,
kiedy każę jej drukować, drukarka chwilę stuka i huczy (prawidłowo, robiła
tak zawsze przed drukowaniem), po czym karetka z atramentami wyjeżdża na
środek i zaczynają na przemian mrugać obie lampki drukarki. Papieru nie
ciągnie.
W czym problem?
Przed odpoczynkiem drukarka działała bez zarzutu. Podejrzewam, że coś się
mogło zakurzyć/zabrudzić, ale nie wiem gdzie szukać... Bardzo proszę o
pomoc, bo sprawa jest dość pilna i ważna (szef goni ;-) ).

--
== gry dodawane do czasopism ============== http://www.markolf.fr.pl ==
== http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==