Czy da sie podzielic laczem internetowym przez port szeregowy? (XP)

Autor: Gie_eS <greg_at_wytnito.cybernet.com.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 19:36:34 MET DST

Bardzo bym prosil o podpowiedz czy sie wogole da i jak to zrobic...
Z mojej sieciowki nic nie wyprowadze, a drugiej nie mam...
Wszelkie routery, huby itd tez odpadaja... Chcialbym po prostu
podpiac laptopa zony do mojego komputera ktory ma dostep do netu...
Jedyne co mam to dobry kabalek szeregowy...
Z gory dzieki.
Pozdrawiam
Gie_eS.