A4tech RP-680 - pytanko do wlascicieli

Autor: Sebastian Dšbrowski <zolw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 19:35:47 MET DST

Witam.

Kupilem sobie pare dni temu myszke (jak w tytule). Wszystko jest ok,
tylko denerwuje mnie lewy przycisk. Jak go naciskam, to 2 razy cyka.
Oba cykniecia podobnie brzmia. Przy czym pierwsze cykniecie nic nie
znaczy (to jakis luz), dopiero drugie jest tym wlasciwym. Strasznie
mylace jest to pierwsze cykniecie, tymbardziej ze zeby uzyskac drugie
cykniecie, nalezy o wiele mocniej nacisnac przycisk. Prawy przycisk
dla odmiany chodzi super: o wiele lzej i nie ma dwuch cykniec.

Ten typ tak ma, czy po prostu mi sie felerny egzemplarz trafil?
Jak myslicie, moge sie domagac wymiany myszki?

Z gory dzieki za odpowiedzi.

Pozdrawiam, Zolw.