Re: zestaw

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 17:50:28 MET DST

Marek wrote:
> Płyta główna Microstar K7N2 Delta-ILSR (MS-6570-030) nForce Ultra400
> 518,- zł

Lepiej nie bierz tej plyty, ja ja mialem. Generalnie nie stwarza problemow,
ale nie wszystkie karty graficzne wchodza w nia, dzieki chipowi
umieszczonemu zaraz za slotem AGP, o ktory wspieraja sie niektore karty. Po
za tym Raid jest tylko na SATA jezeli cie to interesuje i taki pseudo raid
na ATA tylko 3 kanaly IDE zamiast 4. Ja wymienilem sobie na Gigabyte
GA-7N400PRO i powiem Ci, ze duzo lepiej sie spisuje niz ten MSI. Swietne
mozliwosci podkrecania, dobrze opracowana, wszedzie jest wygodny dostep a do
tego pogatsze wyposazenie. Jezeli bedziesz sie szykowal na ta plyte to
pozbawiona Sound Storma.

> karta graficzna Radeon 9600 HIS 256 MB DDR DVI +tv 128 BIT 599,- zł

Lepiej kup Radeona 9600 PRO 128 MB jest duzo szypsza i w podobnej cenie.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |