Re: Dziwna sprawa

Autor: Jacek S. <oenx_at_nqerfh.cy>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 17:18:45 MET DST

Depesz wrote:
> [...]

Ludzie... korzystajcie z tych przepastnych archiwów i z googli...
Było wiele razy...
1. Jeżeli grafika to jakiś GeForce ( nie "jakiś" w sensie zły, tylko "jakiś"
w sensie modelu - bo akurat nie pamiętam jaki to był ) - to na czas
instalacji zaminić tą karte - któryś z modeli tych kart "takmiał" - i już.
2. Pamieć może i nie mogła się tak nagle popsuć - może cały czas jest
uwalona... Też konkretnie "zarchiwizowana" sprawa - XP jest pod tym wzgledem
bardziej "czuły" ( i dobrze ) - na 98 będzie OK, ale na XP już nie
koniecznie.
Więc trzeba by ją po prostu przetestować... I tyle.
3. Pewno - zawsze zostaje jakieś 3 rozwiązanie... Ale zacząłbym od tych
dwóch najpierw :-)

--
Jacek S.
[ECS K7S5A][Athlon XP 2000+][512 MB DDR (PC2100) ][GeForce 5200FX]