Dziwna sprawa

Autor: Depesz <depmarUSUNTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 16:08:28 MET DST

Jest sobie komputer athlon 1.2 z jakas plyta glowna. Nie wiem jako to jest
plyta. Przedtem na kompie byl win 98, ale chodzil juz tak wolno, ze znajomy
postanowil na nowo zainstalowac system. Tym razem windows xp. I tu zaczely
sie schody. Przy instalacji systemu komputer sie zawiesza. Objawia sie to
naglym czarnym ekranem z kursorem w rogu. Dzieje sie to podczas kopiowania
poczatkowych plikow instalacyjnych windowsa. Sprawdzilismy juz dysk twardy -
nie ma bad sectorow. Pamiec ram tez jest sprawna - nie mogla sie tak nagle
popsuc. Zaladowalismy w biosie defaultowe ustawienia. Nadal to samo.
Czy to mozliwe, aby nowy system (windows xp) gryzl sie z wersja biosu??
Pytam sie bo problem wydaje mi sie raczej sprzetowy, niz zalezny od systemu
operacyjnego.