Re: hdd -- dylemat

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:22:27 MET DST

Uzytkownik "geos" <geos@nowhere.org> napisal w wiadomosci
news:cbe7kr$ctg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a) ibm -- b. dobre dyski kiedys, innowacyjne technologie. klapa i wpadka
> z modelami GXR. jak jest teraz z dyskami ibm?
> b) maxtor -- duza awaryjnosc. czy to prawda?
> c) samsung -- srednia opinia w przeszlosci, podobno teraz b. dobre,
> ciche i nie grzeja sie.
> d) barracuda + maxtor -- najwiecej uszkodzonych sposrod dyskow na allegro

osobiscie uzywam barracude IV 80GB i jest spoko a ma juz prawie 2 lata ma na
niej sytem
 i jest w budzie przykrecony na stale nie ruszam go
ma rowniez maxtora FireBall3 40 GB i bardzo mocno go eksploatuje tez ma juz
ze 2 lata ( akurat oba w podobny trafily do mnie )
maxtorek jest uzywany do przenoszenia danych czesto latam z nim do ludzi i
jest oki
tez bede niedlugo kupowal dysk bo zaczyan czasem mi brakowac tak okolo 20-30
GB
i bede decydowal sie na kolejnego maxtorka ale na conajmniej 160GB i 8MB
cache
o WD sie nie wypowiadam jedyne co moge powiedziec to to ze kumpel mial i
wiecej nie kupi i odradzil mi
o samsungach tez ostatni slyszalem dobre opinie
natomiast z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec ze wiecej nie kupie dysku
IBM/Hitachi
moze sa i dobre ale mialem bardzo nie mile doswiadczenia i nigdy wiecej
reasumujac to maxtor seagate western digital (WD) i samsung sa do siebie
podobne
kazdy ma jakies zalety i wady kazdy bedzie mia swoich zwolennikow
ale wedlug mnie to wazne aby dysk mial 3 letnia gwarancje pisemna
powodzenia