Re: Jaką jednostke centralną?- dość długie

Autor: Rolnik <paciorek_at_skowronki.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:08:55 MET DST

> musisz napisac - o co dokladnie chodzi z tymi urzadzeniami przemyslowymi i
> kontrola ich przez LAN - bo reszta tego co napisales to po prostu zwykly
> komp domowy - filmy, gierki, zdjecia, internet, i duuuzo sciagania -
czylia
> taki zwyczajny komputer do gier z opcja ustawienia nocnego leechingu - mi
> pachnie po prostu ze chcesz sobei kupic dobrego kompa do domu na firme - i
> to jest w porzadku - ale jezeli naprawde chodzi ci o zastosowania
> profesjonalne-przemyslowe to:
Owszem komputer do domu/pracy- u mnie zlewa sie to w jedno- internet,
urządzenia sterowane via PCet itp- zależy mi aby to pracowało maxymalnie
stabilnie i bez dziwnych niewyjaśnionych zawisów, jak teraz PIV 2,4 na
AsRock- fajne ale czasem kiedy trzeba niezawodności i sprawności potrafi
zawieść stabilnością i zwalnianiem/zacinaniem się