Re: hdd -- dylemat

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 13:02:56 MET DST

> doradzcie prosze, jak ulokowac pieniadze. zalezy mi przede wszystkim na
> bezawaryjnej pracy, nie musi byc szybki.

Kazdy ma inny typ. Ja mam same dobre doswiadczenia z WD.
Mimo upuszczania z biurka, noszenia w plecaku i deptania,
zawsze wytrzymywaly conajmniej 5 lat ;-)

60% Samsungów jakie widzialem, zdechlo po roku. Ale to byly
dosc stare 20GB (ze 2-3 lata temu). Od tego czasu trzymam
sie z daleka, od dysków tej firmy. I jeszcze troche czasu musi
uplynac zanim znów dam im szanse :)