Re: Leniwy komputer ... [OT]

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem_poczta_kropka_fm>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 12:16:18 MET DST

Zbyszek wrote:

> Wiec nie narzekam, jedyna roznica, ze skonczylem etap zycia charakteryzujacy
> sie kupowaniem Asusow.

ROTFL - ze stwierdzenia a raczej z jego formy;) Dobry tekst.
Ja jakis czas temu zakonczylem etap Zycia charakteryzujacy sie
kupowaniem AMDkow... To juz nie na moje lata... Dawniej czlowiek byl
mlody to mogl...;D;D
Ale EOT bo zaraz bedzie kolejny flame Intel vs AMD.

--
Pozdrowienia!!!
Aik - www - temporarly out of service.