Re: Leniwy komputer ...

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 12:05:44 MET DST

"Marek" <zodiac@tenbit.pl> wrote in message
news:cbe8td$qan$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzień dobry.
>
> Kupiłem nową płytę główną-Asus P4P800 Deluxe. Wyposażyłem ją w procesor P4
> 3.00E GHz HT (FSB 800) BOX (Prescott), pamięć 2 szt. Kingston DDR 512MB
> PC-400 obsadzoną do pracy w trybie Dual-Chanel oraz dysk Maxtor 120 Gb
> (7.200, 8MB cache) i GF4 TI. Płyta posiada nowy bios. Włączyłem funkcję
> obsługi HT oraz Pat. Program CPU-Z wyświetla następujące informacje:
> Frequency 200 MHz, FSB:DRAM 1:1, Cas#latency 2.5, Ras#to Cas#Delay
> 3,Ras#Precharge 3.
> Nie wiem dlaczego maszyna jest "ociężała". Reaguje wolniej niż Celeron 2
> [...]
Wylacz komputer, potrzasnij nim lekko, nastenie (tez przy wylaczonym kompie)
wez poruszaj lekko radiatorem od procka. Nie zartuje, z moja p4c800 mialem
podobne problemy, z tymze po tym jak wyzej robilo sie cos takiego, ze plyta
mowila do glosnikow "System failed CPU test" i nie startowal sie. Raz dalem
do reklamacji - wrocila nie ruszona, ze niby ok, za drugim razem dokladnie
opisalem, to wrocila naprawiona.. i nie wiem co i jak naprawili, ale dziala.
Wiec nie narzekam, jedyna roznica, ze skonczylem etap zycia charakteryzujacy
sie kupowaniem Asusow.

pozdrawiam
Zbyszek