Re: LCD 17" - co wybrać?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 10:00:35 MET DST

Użytkownik "archie" <archie.am@Qwp.pl> napisał w wiadomości
news:cbdbnm$17v3$1@news.mm.pl...
> Tomasz Jurgieleiwcz napisał(a):
>
> Nie mam żadnego interesu we wciskaniu DVI na siłę. Ale czasem denerwują
> mnie sytuacje kiedy ludzie kupują radia strojone gałką, które mają im
> służyć kilkanaście lat zamiast strojonych kwarcowo tylko dlatego bo
> gałkowe są 20zł tańsze. Jak mnie nie stać na 20zł droższy to niekupuje
> nic i czekam aż uzbieram. Dla mnie inwestowanie w technologie
> przestarzałe o epokę to są zmarnowane pieniądze.

Racja, dlatego kupiłem LCD, ktory posiada 2 zlacza - analog i cyfrowe.
Poniewaz w zestawie nie bylo kabla DVI,a wydatek na niego jest rzedu 100 zl
to najpierw go pozyczylem. Poeksperymentowalem takze z podmiana kart
graficznych (tez pozyczonych) i wniosek jest taki jak napisalem wczesniej.
Warto inwestowac w nowsze technologie, ale nie zawsze roznice sa wyrazne
widoczne. Wszystko zalezy od klasy sprzetu !! W przypadku radia, ktore
opisujesz nie sadze zeby strojenie analogowe bylo beee, a zawsze takie z
synteza czestotliwosci zawsze super! Teraz jest sporo roznego szmelcu
tluczonego na Tajwanie, wlasnie z strojeniem cyfrowym (bo jest tansze!) i
gdybym mial wybierac miedzy dobrym tunerem radiowym "z galka" a tym bublem z
Tajwanu, to chyba nie musze pisac co bym wybral. Z tego wniosek, ze warto
dysponowac nowszymi rozwiazaniami technicznymi, ale tylko jesli tego
naprawde potrzebujesz i(koniunkcja) na to Cie stać.

pozdrawiam
Tomek