Re: LCD 17" - co wybrać?

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 03:44:38 MET DST

Tomasz Jurgieleiwcz napisał(a):

> Jednakże wciskanie DVI na siłę jako nowsze=lepsze nie jest obiektywnym
> postawieniem sprawy.

Nie mam żadnego interesu we wciskaniu DVI na siłę. Ale czasem denerwują
mnie sytuacje kiedy ludzie kupują radia strojone gałką, które mają im
służyć kilkanaście lat zamiast strojonych kwarcowo tylko dlatego bo
gałkowe są 20zł tańsze. Jak mnie nie stać na 20zł droższy to niekupuje
nic i czekam aż uzbieram. Dla mnie inwestowanie w technologie
przestarzałe o epokę to są zmarnowane pieniądze.