Re: Myszka radiowa

Autor: Tygrysek <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 08:17:45 MET DST

Użytkownik "Grzegorz W." <airman@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cbdo43$4i9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy wszystkie mmyszki radiowe reaguja z opoznieniem ?
> Czy np nowe Logitechy Click Corldless Plus tez ? napisane tam jest ze
jest
> tak samo szybka jak kablowa wersja czy to prawda czy tylko chwyt
reklamowy ?

Jeśli chodzi o to, że po dłuższym okresie nie używania myszka "ożywa" po
ułamku sekundy, to przypuszczam że wszystkie myszki optyczne, w których
jest zaimplementowana funkcja oszczędzania energii, będą takie opóźnienie
miały. A jeśli chodzi o normalną pracę, to miałem już 2 myszy bezprzewodowe
i obie nie miały żadnego opóźnienia... Pierwsza to jakiś najprostszy zestaw
bezprzewodowy Logitech-a (mysz kulkowa), a obecny to Logitech Cordless
Desktop MX (mysz MX700 o ile się nie mylę).

Pozdrawiam
Tygrysek

--
Asus A7N8X Deluxe | Barton 2500+ | 1GB DDR333 Dual Ch. | Caviar 80GB JB |
2x Seagate SATA 120GB RAID-0 | Toshiba DVD | DVD-RW Liteon SOHW812S |