Re: Napęd dyskietek FDD >> AWARIA czy co?

Autor: EmilO <kam_at_pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 07:43:46 MET DST

> czy chcę ją teraz sformatować. Po sformatowaniu wchodzi bez zarzutów, mogę
> wszystko wgrywać itd, ale niestety nie mogę np. odczytać co jest na
> dyskietce ze steronikami od sieciówki, bo od razu chce ją formatować. W
czym
> leży problem? Jak to naprawić? Dziękuję. Pozdrawiam.
Wychodzi na to, ze jakims sposobem rozkalibrowales pozycjoner glowicy (a ta
trafia w troche inne miejsca niz wczesniej). Po pierwsze sprawdz, czy
dyskietki sformatowane na tym fdd beda czytane na innych Po drugie mozesz
sam to probowac naprawiac, albo zaniesc do fachowca... jednak czy bedzie to
oplacalne - nie wiem - moze usluga byc drozsza od ceny nowego napedu...