Napęd dyskietek FDD >> AWARIA czy co?

Autor: Webek <webraider_at_NOSPAM.interia.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 23:57:58 MET DST

Witam. Ostatnio wzięło mnie na czyszczenie podzespołów komputera. Zacząłem
od zasilacza, kończąc na napędzie FDD. Rozebrałem FDD, wyczyscilem
wszystko... nasmarowalem specjalnym plynem ten "wirnik" rozpędzający
dyskietkę... Skręciłem, podłączyłem. Teraz jak wkładam dyskietkę do napędu
(jakąkolwiek) to wyskakuje komunikat, że dyskietka jest nie sformatowana i
czy chcę ją teraz sformatować. Po sformatowaniu wchodzi bez zarzutów, mogę
wszystko wgrywać itd, ale niestety nie mogę np. odczytać co jest na
dyskietce ze steronikami od sieciówki, bo od razu chce ją formatować. W czym
leży problem? Jak to naprawić? Dziękuję. Pozdrawiam.

--
Webraider [Webek]
webraider@interia.pl