Re: XP i 98 jednocześnie a kontroler dysku

Autor: Jakub Bryl <jakubbryl_usun_to_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 22:28:16 MET DST

W artykule news:cbco98$67t$1@korweta.task.gda.pl,
niejaki(a): JanuSz z adresu <jsep1@po[wywal_to]czta.onet.pl> napisał(a):

> Ciekawe, ja mam tak samo i wszystko jest OK.
> Dodatkowo na drugim dysku mam Linuksa, no i WIN98 też go nie widzi.
> A ten dysk z W98 masz na primary master?
> Bo wydaje mi się, że on tak chce, zaś dla WINXP nie jest to konieczne.
> Ja na primary master mam dysk z Linuksem z bootloaderem GRUB (LILO też
> był OK), na którym wybieram Windows - Linuks, potem na SATA drugi
> dysk z Windowsami ze swoim bootloaderem od winXP - wszystko chodzi.

O tym nie pomyślałem. Dysk z Win98 jest rzeczywiście na slave (ponieważ
rzadko go używam, często jest wyjęty z kieszeni; na primary jest
nagrywarka). Spróbuje zamienić, może pomoże.

> Może spróbuj zamiast 4 in 1 zainstalować sterowniki pod IDE VIA o
> nazwie IDE_MPD3014 lub nowszy

Jak przestawienie dysku na master nie pomoże to spróbuje.

> Janusz

Dzięki i pozdrawiam,

--
Jakub Bryl
"Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak