Re: dlugosc kabelkow zasilajacych do dysku twardego

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 19:42:33 MET DST

Podlaczylem - w suma wyszla przedluzka o jakies 20 cm
dluzsza od standardowej dlugosci.
Napiecia

5,05
12,3

Zasilacz Deer 400 W (poniewaz nie cieszy sie on najlepsza
opinia, bacznie obserwuje napiecia -- od samego poczatku sa
identyczne.

Obciazenie: 3 dyski (na za zewnatrz - 80 i 60 Gb, 1 dysk
wewwnatrz - 60, Gb, nagrywarka DVD, Athlon 1700, Radeon
9200). Podaje to w celach informacyjnych, gdyby ktos jeszcze
chcial wyprowadzac dyski za obudowe.

I jeszcze jedno: nie ma zadnego problemu z tasmami IDE o
dlugosci 60 i 70 cm mimo ze technicy twierdza, ze powyzej 40
cm moga powstac zaklocenia sygnalu (z tym, ze ja mam te
dyski podpiete do kontrolera na PCI).

kb