Re: padniety dysk - co myslec

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 17:58:59 MET DST

Aikus wrote:

> A moze Low Level Format??

W sumie tez jest to koncepcja, ale:
1.slyszalem o tej idei cos zlego niedawno (nic nie chce przytaczac bo
wyszlaby na jaw moja ignorancja, ale chocdzilo o to, ze niekiedy to
bardziej szkodzi niz pomaga)
2.chyba zapisanie zerami to mniej wiecej to samo... czy sie myle? Szczerze
powiedziawszy niw wiem, na czym polega low level format...

--
Ths sentence is false.
Pozdrawiam