Re: nowy dysk - stara (!!!) reszta`

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.fm>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 07:44:43 MET DST

Użytkownik "janusz" <jsep1@po[wywal_to]czta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cb95d1$sbs$1@korweta.task.gda.pl...
> Coś nie mogę wejść na www.romy.by
> Czyżby strona nie istniała?
> Bo temat jest bardzo interesujący, to znaczy dysk 80GB na MVP3 bez
> menedżera dyskowego.

tak, pomysliłem się w adresie, tu jest link do angielskiej wersji, bo strona jest po rosyjsku:
http://www.rom.by/english.html

Mam dysk Caviara 80GB z 8MB cachem, wczesniejszy BIOS producenta "widział" tylko do 64 GB, teraz mogę cieszyć się dyskami do 137 GB (wg twórcy patcha) i pokazuje poprawnie nazwę procesora i jeszcze ma kilka poprawek. :-)
Jest tam też sproro zmodyfikowanych już BIOS'ów.