Re: wyjacy dysk

Autor: EmilO <kam_at_pw.edu.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 07:43:06 MET DST

> Jest to regularny swist. Wczesniej ten dzwiek mnie nie denerwowal. W
> porownaniu do nowego dysku (Barracuda 80GB) jest to odkurzacz:) Jak wroce
> pracy do domu sprobuje z tymi opcjami zasilania.

Pewnie chodzi o konstrukcje napedu... Jednak zanim zaczniesz szalec z
opcjami zarzadzania energia, wiedz, ze zbyt czesty rozruch mechaniki moze
byc zabojczy dla dysku...

A nie da sie wyciszyc twardziela bardziej sprzetowa metoda ????
(gabkowe/korkowe podloze, dodatkowe pudelko wyscielone materialem tlumiacym
dzwiek - oczywiscie o chlodzeniu nie wolno zapomniec ;) )