Re: Re: Stary sprzęt + drukarka USB

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 02:05:20 MET DST

On Tue, 22 Jun 2004 20:32:11 +0200, "Marco" <notrue@interia.pl> wrote:

>Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomości

>Co Wy z tym złączem USB? Przecież w czasach pentium 100 MHz jeszcze USB nie
>było, a już na pewno nie powszechnie stosowane. No chyba że się mylę, ale
>nie sądzę.

No chyba ze sie mylisz...
Wlasnie przeszkadza mi nogi wyprostowac walajace sie pod stolem stare
pudlo na K5-100 z plyta HX - i jak najbardziej USB posiada - tylko
sledzia z gniazdami nie mialo, nigdy sie go nie dorobilo (bo jak ten
komputer zestawialem to specyfikacje USB 1.1 sciagalem w wersji
"draft" jeszcze czyli niespecjalnie bylo co do tego podlaczac...

--
Darek