Znów monitor...

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 01:12:29 MET DST

Witam,
Chyba kupno monitora stanie sie dla mnie udreka... Chcialem zapytac was czy
kupil ktos juz monitor Samsung 797MB, bo ciagle chodze po sklepach i albo mi
mowia, ze jeszcze go nie sprowadzono w ogole do Polski, albo ciagle nie
wiedza, ze istnieje...
To po cojest w cennikach i mnie mecza? Czekam, azsie pojawi, bo moj stary
sie rozlatuje, ale ilez bede czekal jeszcze. W sumie srednio jest kupowac
nowy i nie sprawdzony produkt, ale na to wyglada, ze to po prostu lepsza
wersja 795MB, a chyba nie powinni nic zdazyc zepsuc :)

pozdrawiam