Re: pasywny CPU?

Autor: MmM <USUNmarcinDUZEmoczyrog_at_wp.LITERYpl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 23:48:33 MET DST

"Jarek" <chio@ds2.pg.gda.pl> wrote in message
news:cba8kp$aqh$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

> A zasilacz? Jak się ma ciche dyski i odpowiednią konfigurację wiatraczków
> i tak wentyl z zasilacza jest najgłośniejszy...

zasilacz jest bardzo cichy i wydajny...

A chłodzenie wodne to jednak
> zawsze większe ryzyko a przynajmniej gorsze konsekwencje, poważne
> zwiększenie masy kompa i mimo wszystko jak na dziś to kombinowanie z
> chłodnicami, oraz więcej zajęttego miejsca przez pojemnik z wodą.

tego sie wlasnie obawiam... dlatego przychylam sie jednak do chlodzenia
konwencjinalnego, ale cichego... tylko co wybrac? :|

Wszystko
> to powoduje większe problemy przy ewentualnym przenoszeniu kompa. Zaletami
> są cisza i wydajność. Ja tam polecam wetnylatory Arctic Pro TC (na allegro
> po 13 zł oraz inne produkty tej firmy. Wg mnie prezentują najlepszy
stosunek
> (cisza*wydajność)/(cena*kombinowanie i problemy w instalacji).

mam juz jeden podobnej klasy... wszedzie mowia, ze cichsego za te pieniadze
(ok 60pln) nie znajde. Nie moge z nim wytrzymac...

--
Marcin