Re: Jak oceniacie Mozille?

Autor: Jacek <jackthomas_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 21:42:28 MET DST

> Mozilla muliła mi kompa

Tez mialem takie wrazenie. Ale i tak ogolnie rzecz biorac o niebo wygodniejsza
niz IE.
Aktualnie uzywam Opery. No wlasnie, nie wiem jak ci programisci to zrobili ale
Opera 7 robi prawie wszystko co chce i zajmuje tylko ok. 5Mb (bez cacha) i na
dodatek nie trzeba jej instalowac. Na 4 dyskietkach przenosze ja z kompa w domy
do pracy, z pracy na inny komputer i ... wszysko dziala jak nalezy. A ile
zajmuje ostatnia wersja IE po zainstalowaniu ?????????? Bo zwyczajnie jej nie
mam a jestem ogromnie ciekaw.
jacek